O sobie samej:

" I think of myself as an intelligent, sensitive human with the soul of a clown, which always forces me to blow it at the most important moments"

środa, 10 czerwca 2009

Cynamonowej Świat wita


Przeniosłam swoją pisarską działalność w miejsce dla mnie bardziej przyjazne - Ninuś, teraz gramy w tej samej drużynie :) Ta blogownia jest o wiele bardziej przytulna i ciepła.
A wraca dzisiaj z wycieczki. Pisał mi, że siedzieli do 5 rano! Mogłam się przecież tego spodziewać...nie pojechali przecież po to aby iść spać o 22.00. Mają być z powrotem na 18.00 we Wrocławiu. No i widzisz głupia babo, a tak siałaś panikę, wyobrażałaś sobie cuda niewidy, niepotrzebnie. Dla poprawy humoru zabrałam mamę dziś na zakupy. Przeleciałyśmy miasto pędem i w zasadzie to zakupy wyszły z tego żadne. Na koniec jedynie kupiłam jedynie perfumy Max Mara, cudo -polecam. Ja zagorzała fanka Lolity Lempickiej aż do ostatniej grobowej deski, skusiłam się na inny zapach, zdradziłam ją tym samym. Musiałam sobie kupić coś na poprawę humoru. W piątek jedziemy do Solarisa, to już pewne. K ma urodziny w poniedziałek 18ste na dodatek, wiec w porozumieniu z mamą planujemy kupić jej markowe perfumy. Niech się dziewczyna cieszy - Moschino Funny stawiamy sobie za cel:). Mam nadzieję, że się spodobają. K ma w zasadzie wszystko, więc nie mam jako takiego pomysłu na prezent. torba odpada, biżuterii (w przeciwieństwie do mnie) nie nosi, ciuchy - są na porządku dziennym, czytać książek nie lubi, mp3 ma, komputer też. Co można więc kupić szalonej i przebojowej nastolatce, która ma w zasadzie wszystko? Wystarzałowe perfumy właśnie, co by się cieszyła, że ma firmowe-markowe cudo :)
A teraz zmykam na popołudniową kawę kochani i może o mała drzemkę zahaczę..w końcu mam dziś wolne, więc niech żyje urlop, delektuję się, a co mi tam...

1 komentarz:

  1. Witam witam na spocie fajne miejsce na blog ja to lubię:)perfumy markowe świetny pomysł sama chcialabym takie dostac, dobrze to wymiśliłyście:)

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger

Pachnę Lolitą Lempicką

Pachnę Lolitą Lempicką

Uwielbiam zapach wanilii

Uwielbiam zapach wanilii

Uwielbiam błyskotki

Uwielbiam  błyskotki

Każdego dnia czekam na to, co przyniesie mi los

Każdego dnia czekam na to, co przyniesie mi los

Czekam na najważniejsze wydarzenie w życiu

Czekam na najważniejsze wydarzenie w życiu

Odpoczywam przy filiżance pysznej cynamonowej

Odpoczywam przy filiżance pysznej cynamonowej

Patrzę, bo oczy są zwierciadłem duszy

Patrzę, bo oczy są zwierciadłem duszy

Czuję się częścią wielkiego świata

Czuję się częścią wielkiego świata

Stąd mam najpiękniejsze wspomnienia

Stąd mam najpiękniejsze wspomnienia

Marzę aby zobaczyć więcej

Marzę aby zobaczyć więcej

Bywam kontrowersyjna

Bywam kontrowersyjna

Obserwatorzy