O sobie samej:

" I think of myself as an intelligent, sensitive human with the soul of a clown, which always forces me to blow it at the most important moments"

piątek, 26 czerwca 2009

Pisiu pisiu


W końcu jest weekend. Tyle, że ja w zasadzie go nie mam. Ciągle wisi nade mną widmo kpk-u. A ma dzisiaj imprezę koniec sezonu piłkarskiego, więc powalczy :D Kiedyś byłam zazdrosna dość mocno ale równo z każdym rokiem chorobliwa zazdrość mija, bo mija się to z celem. Ufam mu, muszę i chcę skoro ma zostać moim mężem:) niech sobie chłopak pohula z kumplami z drużyny. Ja cieszę się tylko, że mogę w końcu odpocząć po całym tygodniu. Siedzę z mamą i piję moją kawę migdałowo-czekoladową, wcinam ciastka i relaksuję się. K wybyła do swojego A, więc mamy trochę spokoju. Ja z kolei zamówiłam już suknie na 11 lipca, kilka modeli i zdecyduję się w końcu aby wypożyczyć lub kupić. Na wizytę zabieram ze sobą mamę A, zaproponowałam jej, żeby z nami pojechała, niech zobaczy doradzi mi, wypowie się. Nie chcę aby czuła się poza tym wszystkim, z boku. Zajarała się strasznie, oczywiście powiedziała, że z chęcią pojedzie i zobaczy:) i ja też się cieszę, strasznie nie mogę się doczekać kiedy już ja będę miała. Nie ukrywam, że to marzenie każdej z nas, nawet jeśli mówimy, że nam na tym nie zależy, lub ni dbamy o to - nie wierzę, przynosi to tyle radości i dobrej energii, że naprawdę polecam :)A ma się w najbliższym czasie zabrać za szukanie szukanie wzorów zaproszeń weselnych, musimy tez zdecydować jaką wódkę kupujemy i przed nami cała wyprawa do Kościoła, załatwianie formalności, bieganina, nauki...ale lubię taki rytm, poza tym chcę aby wszystko wypadło dobrze...A teraz uchylam rąbka tajemnicy: Moje modele do wyboru...na któryś muszę się w końcu zdecydować, może mi pomożecie :)....

wrzucę potem, internet się buntuje...

2 komentarze:

  1. Kochana odwzwe się jak wrócę poki co czytac będę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana rozumim ten strach i to co on za sobą niesie zobaczysz jak to wyjdzie.Ja będę trzymac kciuki wirtualnie:)

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger

Pachnę Lolitą Lempicką

Pachnę Lolitą Lempicką

Uwielbiam zapach wanilii

Uwielbiam zapach wanilii

Uwielbiam błyskotki

Uwielbiam  błyskotki

Każdego dnia czekam na to, co przyniesie mi los

Każdego dnia czekam na to, co przyniesie mi los

Czekam na najważniejsze wydarzenie w życiu

Czekam na najważniejsze wydarzenie w życiu

Odpoczywam przy filiżance pysznej cynamonowej

Odpoczywam przy filiżance pysznej cynamonowej

Patrzę, bo oczy są zwierciadłem duszy

Patrzę, bo oczy są zwierciadłem duszy

Czuję się częścią wielkiego świata

Czuję się częścią wielkiego świata

Stąd mam najpiękniejsze wspomnienia

Stąd mam najpiękniejsze wspomnienia

Marzę aby zobaczyć więcej

Marzę aby zobaczyć więcej

Bywam kontrowersyjna

Bywam kontrowersyjna

Obserwatorzy